مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-21اقتصادي

10هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شده است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال ایجاد 22 هزار فرصت شغلی در استان تعهد شده که تاکنون ایجاد 10 هزار فرصت توسط این نهاد محقق شده است.

- ارومیه - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال ایجاد 22 هزار فرصت شغلی در استان تعهد شده که تاکنون ایجاد 10 هزار فرصت توسط این نهاد محقق شده است.

عزیز سهندی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این تعداد فرصت شغلی با همکاری بانک ها برای مددجویان تحت پوشش با پرداخت هفت هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شده است.

وی ادامه داد: امسال بودجه کمیته امداد در استان 2 هزار و 800 میلیارد تومان تدوین شده که نصف این اعتبار مربوط به تسهیلات بانکی، تبصره 16 و 18 و صندوق امداد ولایت است.

سهندی با بیان اینکه از این میزان بودجه 10 هزار میلیارد ریال مربوط به امور حمایتی امداد است، اظهار کرد: 120 خدمت در کمیته امداد ارائه می شود که مهمترین خدمات بحث اشتغال و خودکفایی خانواده های تحت حمایت است.

وی یادآور شد: اکنون 17 هزار مددجو برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی با بیش از 14 هزار میلیارد ریال به بانک ها معرفی شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: 117 میلیارد تومان نیز طی سال جاری در حوزه مسکن مددجویان تحت پوشش در استان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شده است

10هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شده است