مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 17:352022-12-21سياسي

مادر شهید در بوشهر برای ساخت خانه هلال زمین اهدا کرد


در ادامه سفر دبیرکل محترم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به استان بوشهر در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان جم در آیین کلنگ زنی خانه هلال شهر ریز، - ایسنا/بوشهر در ادامه سفر دبیرکل محترم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به استان بوشهر در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان جم در آیین کلنگ زنی خانه هلال شهر ریز، حضور یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به زمین اهدایی به هلال احمر تصریح: مادر شهید عارفی در حرکت خداپسندانه در جهت اشاعه فرهنگ بشردوستی و خدمات عام المنفعه زمینی به مساحت 400 متر مربع به این جمعیت اهدا کرده است.

با همکاری و مشارکت خیرین در شهر ریز خانه هلال در شش ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

احسان ایزدپناه افزود: استان بوشهر، شهرستان جم در موضوع خدمات رسانی ونقش آفرینی رسالت های جمعیت هلال احمر از جمعیت های موفق در سطح کشور است که در ارزشیابی سال گذشته خانه هلال شهر انارستان این شهرستان به عنوان خانه هلال برتر در مجموع خانه های هلال کل کشور انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: نکته ای که حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم، فلسفه وجودی خانه های هلال یعنی آموزش است، کشور ما کشور حادثه خیزی است لذا نکته که می تواند به سرعت در کاهش آلام و سرعت بخشیدن به حوادث و بلایا بی که اتفاق می افتاد و مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید در بوشهر برای ساخت خانه هلال زمین اهدا کرد

مادر شهید در بوشهر برای ساخت خانه هلال زمین اهدا کرد