مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-21سياسي

اتصال نخبگان و خبرگان با مجلس شورای اسلامی رقم می خورد


عضو شورای راهبردی اندیشکده های حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس از برقراری ساز و کاری برای اتصال نخبگان و خبرگان با مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرهادی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در استان سمنان به میزبانی دانشگاه مرکز استان بیان کرد: این اندیشکده ها در واقع تلاش دارد تا ساز و کاری را برای به کارگیری ظرفیت نخبگانی کشور مهیا سازد.

وی با بیان اینکه اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دارای ویژگی ها و تفاوت هایی است که از جمله آنها می توان به تأثیر افکار و نظرات نخبگان در قانون گذاری و مؤثر بودن آنها اشاره کرد، افزود: از طریق این اندیشکده ها اتصال نخبگان و خبرگان با مجلس شورای اسلامی رقم می خورد.

عضو شورای راهبردی اندیشکده های حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی کارگروه ها و کمیته هایی دارد که هر موضوع را به صورت خاص بررسی می کنند تا منتج به قانون شود، ابراز کرد: بسیار اهمیت دارد که نخبگان استان سمنان نیز در اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی فعال باشند و نظرات خود را بیان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال نخبگان و خبرگان با مجلس شورای اسلامی رقم می خورد

اتصال نخبگان و خبرگان با مجلس شورای اسلامی رقم می خورد