مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-21پزشكي

پیش بینی سرطان مغز با هوش مصنوعی


مطالعه اخیر محققان دانشگاه «یورک» که با همکاری علی صادقی نایینی انجام شده، حاکی از آن است که یک تکنیک خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی(AI) که آنها توسعه داده اند در پیش بینی تاثیر روش های درمانی در بیماران مبتلا به متاستاز مغزی به طور قابل توجهی مؤثرتر از چشم انسان است.

- مطالعه اخیر محققان دانشگاه یورک که با همکاری علی صادقی نایینی انجام شده، حاکی از آن است که یک تکنیک خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی(AI) که آنها توسعه داده اند در پیش بینی تاثیر روش های درمانی در بیماران مبتلا به متاستاز مغزی به طور قابل توجهی مؤثرتر از چشم انسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تی ان، محققان این مطالعه امیدوارند که تحقیقات و فناوری جدید آنها در نهایت بتواند به برنامه های درمانی مناسب تر و نتایج سلامت بهتری برای بیماران سرطانی منجر شود.

علی صادقی نایینی، رییس بخش پژوهشی دانشگاه یورک و استاد مهندسی پزشکی و علوم کامپیوتر در دانشکده مهندسی لاسوند، گفت: این یک تحلیل پیچیده و جامع از ام.

آر.

آی برای یافتن ویژگی ها و الگوهایی است که معمولا توسط چشم انسان ثبت نمی شوند.

ما امیدواریم که تکنیک ما، که یک روش جدید پیش بینی مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص عیوب رادیوتراپی در متاستاز مغز است، بتواند به انکولوژیست ها و بیماران کمک کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سرطان مغز با هوش مصنوعی

پیش بینی سرطان مغز با هوش مصنوعی