مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-21بين الملل

برنامه های کره جنوبی برای گسترش مانورهای نظامی در واکنش به تهدیدات کره شمالی


وزارت دفاع کره جنوبی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، این کشور و آمریکا در یک برنامه مشترک قصد تدوین سناریوهایی واقع بینانه برای مانورهای نظامی با هدف مدیریت تهدیدات فزاینده هسته ای و موشکی کره شمالی در ضمن گسترش ابعاد این مانورها در سال آینده میلادی را دارند.

- وزارت دفاع کره جنوبی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، این کشور و آمریکا در یک برنامه مشترک قصد تدوین سناریوهایی "واقع بینانه" برای مانورهای نظامی با هدف مدیریت تهدیدات فزاینده هسته ای و موشکی کره شمالی در ضمن گسترش ابعاد این مانورها در سال آینده میلادی را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، لی جونگ سوپ، وزیر دفاع کره جنوبی به برگزاری نشستی با فرماندهان ارشد ارتش کشورش با هدف بحث بر سر این برنامه و دیگر اولویت های سیاسی در پی تنش های ناشی از تداوم پرتاب های موشکی کره شمالی از جمله پرتاب موشک هایی در روز یکشنبه که به گفته سئول موشک های بالستیک بردمتوسط بودند، پرداخت.

بر اساس اعلام وزارت دفاع کره جنوبی، این دو کشور متحد برنامه دارند در نیمه نخست سال آینده میلادی حدود 20 مانور تمرینی مشترک شامل مانور نظامی آبی خاکی سانگ یانگ را برگزار کنند و همه آنها نیز در همان سطح مانورهای مشهور Foal Eagle که در سال 2019 در ضمن تلاش های دیپلماتیک با کره شمالی متوقف شدند، خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کره جنوبی برای گسترش مانورهای نظامی در واکنش به تهدیدات کره شمالی

برنامه های کره جنوبی برای گسترش مانورهای نظامی در واکنش به تهدیدات کره شمالی