مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-21اقتصادي

تسریع عملیات ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن


مدیرعامل شرکت خاکریزآب بر ضرورت تسریع عملیات احداث سازه مستهلک کننده انرژی پایین دست تندآب در طرح ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی پورهاشمی مدیرعامل شرکت خاکریزآب در جریان بازدید از روند اجرای پروژه احداث سازه مستهلک کننده انرژی پایین دست تندآب در طرح ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن، تسریع عملیات اجرایی این پروژه را با توجه به مخاطرات رودخانه کن به خصوص در فصل بارندگی و مجاورت شن چاله های حاشیه رودخانه با خط راه آهن تهران_ تبریز و بزرگراه فتح را ضروری خواند.

وی از پیشرفت 5 درصدی عملیات اجرایی پروژه از اوایل آبان ماه امسال خبر داد و گفت: عملیات انحراف آب به منظور فراهم ساختن امکان اجرای عملیات اصلی در کف رودخانه کن و در قسمت جبهه های غربی و مرکزی رودخانه در دستور کار قرار دارد و پیش بینی می ­شود عملیات احداث سازه مستهلک کننده تندآب ظرف یک سال آینده به سرانجام برسد.

به گفته پورهاشمی، موقعیت سازه مستهلک کننده در تقاطع رودخانه کن و بزرگراه فتح، پایین دست پل راه آهن بوده و عملیات اجرایی آن شامل 2 مرحله انحراف آب، احداث سازه مستهلک کننده (شامل آستانه بتنی، حوضچه آرامش و دیوار حائل) و جاده دسترسی است؛ عرض سازه مستهلک کننده 42 متر و ظرفیت حداکثر سیلاب عبوری از روی آن 480 مترمکعب بر ثانیه می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع عملیات ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن

تسریع عملیات ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن