مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-21سياسي

مواد غذایی متروکه فاسد در انبار گمرک فرودگاه امام(ره) امحاء شد


در جهت فرامین رییس قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف کالاهای متروکه، 50 تن مواد غذایی فاسد، که سال ها در گمرکات فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود با دستور و نظارت این دادستانی امحاء شد.

- مواد غذایی متروکه فاسد در انبار گمرک فرودگاه امام(ره) امحاء شد دادستان تهران گفت: در جهت فرامین رییس قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف کالاهای متروکه، 50 تن مواد غذایی فاسد، که سال ها در گمرکات فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود با دستور و نظارت این دادستانی امحاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میزان علی صالحی ضمن تأکید برتداوم نظارت های میدانی دادستانی تهران بر عملکرد گمرکات، اظهار کرد: این اقدام در راستای صیانت از حقوق عامه و تعیین تکلیف اقلام رسوب شده در انبارهای گمرک صورت گرفت و مواد غذایی فاسد با حضور نمایندگان دستگاه های متولی و رعایت ملاحظات زیست محیطی معدوم شد.

وی افزود: بعضی از این کالاها، 5 سال از تاریخ انقضای شان گذشته بود و هزینه نگهداری کالاهای معدوم شده تا زمان امحاء بالغ بر 40 میلیارد ریال شده است.

دادستان تهران تصریح کرد: این کالاها موجب اشغال حجم وسیعی از انبارهای گمرک امام(ره) به ویژه سردخانه های راهبردی آن شده و علاوه بر هزینه های بالای نگهداری، سبب تضییع حقوق بیت المال شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد غذایی متروکه فاسد در انبار گمرک فرودگاه امام(ره) امحاء شد

مواد غذایی متروکه فاسد در انبار گمرک فرودگاه امام(ره) امحاء شد