مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-21بين الملل

سفر «بافل طالبانی» به شمال شرق سوریه و دیدار با فرمانده «قسد»


رییس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق ضمن سفر به شمال شرق سوریه با فرمانده قسد و فرمانده نیروهای ائتلاف بین المللی تحت فرمان آمریکا در عراق و سوریه دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رییس اتحادیه میهنی کردستان عراق ضمن سفر به شمال شرق سوریه با فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) دیدار کرد و دو طرف درباره تحولات سیاسی مرتبط با مسئله کردها در سوریه گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، پافل جلال طالبانی رییس اتحادیه میهنی کردستان با مظلوم عبدی فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک (قصد) و در حضور ژنرال متیو مک فارلین فرمانده نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور وهاب حلبچه ای مدیرکل مبارزه با تروریسم اتحادیه میهنی کردستان برگزار شد، شرکت کنندگان بر ضرورت توسعه و تقویت مکانیسم های هماهنگی و همکاری برای مقابله با بقایای داعش و حفظ امنیت و ثبات در منطقه تأکید کردند.

طالبانی و عبدی درباره اوضاع سیاسی حکومت محلی کردها در شمال شرق سوریه و همچنین تحولات اقلیم کردستان عراق و تازه ترین تحولات سیاسی مرتبط با مسئله کردها در سوریه و عراق گفتگو و بر حل مسالمت آمیز مشکلات و تداوم هماهنگی نظامی برای مقابله با تروریسم تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر «بافل طالبانی» به شمال شرق سوریه و دیدار با فرمانده «قسد»

سفر «بافل طالبانی» به شمال شرق سوریه و دیدار با فرمانده «قسد»