مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-21دانش

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی دانشجویان انتقالی از خارج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از 2019 از چهارشنبه 23 آذرماه آغاز شده است و داوطلبان واجد شرایط تا ساعت 12 ظهر چهارشنبه 30 آذر .

- مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از 2019 ظهر امروز چهارشنبه 30 آذرماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از 2019 از چهارشنبه 23 آذرماه آغاز شده است و داوطلبان واجد شرایط تا ساعت 12 ظهر چهارشنبه 30 آذر 1401 فرصت دارند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.

sanjeshp.

ir ثبت نام کنند.

آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از اول ژانویه 2019 (11 دی ماه 1397) روز 15 دی ماه 1401 برگزار می شود.

دانشجویان متقاضی انتقال موظفند درخواست خود را همراه با مدارک مورد نیاز (طبق آیین نامه انتقال) که در سامانه میخک وزارت امور خارجه تأیید شده است، در سامانه انتقال دانشجویان خارج به داخل ثبت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی دانشجویان انتقالی از خارج

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی دانشجویان انتقالی از خارج