مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-21اجتماعي

افزایش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی منطقه ارسباران


تبریز از افزایش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی منطقه ارسباران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرگرد ناصر پاشایی صبح امروز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز راهداری و آغاز عملیات راهداری زمستانی از افزایش 15 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در محورهای مواصلاتی منطقه ی ارسباران تصادفات رانندگی روند افزایشی داشته و در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر و اقدامات پیشگیرانه، روند افزایشی حوادث رانندگی جاده ای را شاهد نبودیم.

فرمانده پلیس راه اهر- تبریز بابیان این که مدارس حاشیه جاده های منطقه ی ارسباران ایمن سازی شده است، افزود: برای اینکه دانش آموزان مدارس حاشیه جاده ها در منطقه ی ارسباران دچار حادثه نشوند، اقدام به ایمن سازی کرده ایم.

وی همچنین از اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت در روستاهای منطقه ی ارسباران خبر داد و گفت: در اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت، نزدیک به 4000 نفر در شهرستان های پنج گانه ارسباران ثبت نام کرده بودند و که پس از برگزاری آزمون، بیش از 3000 نفر از متقاضیان گواهینامه موتورسیکلت در آزمون قبول شده اند.

پاشایی با تأکید بر این که ارتقا جاده اهر- تبریز به بزرگراه بدون توجه به ایمن سازی، به حوادث رانندگی دامن می زند، خاطرنشان کرد: تکمیل بزرگراه اهر-تبریز بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی منطقه ارسباران

افزایش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی منطقه ارسباران