مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-21سياسي

نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک فرصتی برای شرکت های دانش بنیان کشور است


مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به برگزاری گردهمایی «مسینو» گفت: نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک می تواند فرصتی بزرگ برای شرکت های دانش بنیان کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس؛ در دومین روز از رویداد گردهمایی نوآوری و فناوری مسینو شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک که روز سه شنبه 29 آذر ماه برگزار شد، مهندس حسین محمودی مدیر این مجتمع با تأکید بر اهمیت نوآوری و خلاقیت در جهان و نقش این موضوع بر برندسازی بین المللی، تصریح کرد: صنعت مس باید همگام با تمام صنایع جهانی به حوزه ایده و نوآوری ورود کرده و با استفاده از این بستر بتواند جایگاه مطلوبی در توسعه و پیشرفت کسب کند.

مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: در راستای ورود مجموعه مس شهربابک به حوزه نوآوری و فناوری، همکاری این مجتمع با شرکت های دانش بنیان با سطح ریسک پذیری منطقی در راستای بهره وری از پتانسیل ایده و خلاقیت صورت می پذیرد.

وی افزود: مسیری که با برگزاری این گردهمایی آغاز شده با خاتمه آن به اتمام نخواهد رسید؛ این مسیر با ایجاد ظرفیت مناسب برای پذیرفتن ایده ها و نوآوری تداوم خواهد یافت و دستاوردهای حاصله برای آینده حفظ خواهد شد.

محمودی با اشاره به پتانسیل های موجود در استان کرمان از قبیل معادن متعدد و ظرفیت های انسانی عظیم، اظهار داشت: شاخصه علمی نیروی انسانی شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک فرصتی برای شرکت های دانش بنیان کشور است

نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک فرصتی برای شرکت های دانش بنیان کشور است