مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 00:352022-12-20سياسي

آشنایی با طرح های پژوهشی شورای اسلامی شهر قم


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم طرح های پژوهشی شورای اسلامی شهر قم را معرفی کرد.

- سید محمدحسین دهناد امروز سه شنبه 29 آذرماه در شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به روز 26 آذرماه و روز ملی حمل ونقل اظهار داشت: این روز یادآور روز 26 آذرماه سال 61 است که کالاهای اساسی کشور علیرغم اعتصابات با فرمان امام خمینی(ره) از بنادر جنوبی به تمام کشور فرستاده شد.

وی فرمان بسیج عمومی امام خمینی(ره) را یادآور شد و افزود: این روز بهانه است برای تقدیر از قشر زحمت کش رانندگان به خصوص رانندگانی که در شبکه حمل ونقل عمومی خدمت می کنند.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امروز بیش از 8 هزار و 250 راننده در ناوگان تاکسیرانی، 350 راننده در ناوگان اتوبوس رانی و 7 هزار و 200 راننده نیز در ناوگان بار در محدوده شهری فعالیت می کنند، تصریح کرد: همچنین 9 هزار راننده در سرویس مدارس و 2 هزار و 500 راننده تاکسی اینترنتی در سطح شهر فعال هستند.

وی معیارهای انتخاب رانندگان نمونه را مورد توجه قرار داد و گفت: در ناوگان اتوبوس رانی علاوه بر توسعه کمی ناوگان و بهبود کیفی و توزیع منظم ناوگان بر اساس زمان بندی که رانندگان رعایت کردند و همچنین نظافت خودرو و برخورد مناسب با شهروندان، رانندگان نمونه انتخاب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با طرح های پژوهشی شورای اسلامی شهر قم

آشنایی با طرح های پژوهشی شورای اسلامی شهر قم