مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:452022-12-20اقتصادي

ساختمان بخش دیالیز بیمارستان سردشت 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت از پیشرفت فیزیکی 45 درصدی ساختمان بخش دیالیز بیمارستان این شهرستان خبر داد.

- داوود آتشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات احداث ساختمان خیرساز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی این شهرستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: به همت بیش از 400 خیر سلامت شهرستان و با هزینه اولیه بیش از 43 میلیارد ریال احداث ساختمان دیالیز آغاز شد و اکنون در مرحله نازک کاری طبقه اول است.

آتشی، با بیان اینکه 130 میلیارد ریال برآورد اولیه هزینه ساخت این ساختمان خیرساز است، گفت: تلاش می کنیم این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد و شهرستان سردشت برای نخستین بار صاحب ساختمان مستقل بخش دیالیز با ظرفیت مناسب خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: با احداث این ساختمان 22 تخت به ظرفیت خدمات دهی بیماران دیالیزی در شهرستان اضافه می شود.

آتشی، با بیان اینکه احداث این ساختمان جز نیازهای شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است، گفت: در حال حاضر 64 بیمار دیالیزی از خدمات بخش دیالیز بیمارستان سردشت در سه شیفت کاری استفاده می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت، با اشاره به اینکه ساختمان دیالیز در زمینی به مساحت 620 متر مربع احداث می شود، اضافه کرد: تهیه تجهیزات، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان بخش دیالیز بیمارستان سردشت 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساختمان بخش دیالیز بیمارستان سردشت 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد