مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:352022-12-20حوادث

ماجرای رتیل های خون ریز در آلونک وحشت!


سردسته باند مخوف رتیل های خون ریز درحالی با اقدامات سریع پلیس مشهد دستگیر شد که زنی عریان زیر شکنجه های بی رحمانه او، در آلونک وحشت قرار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح یک شنبه گذشته، ماموران کلانتری سپاد مشهد از طریق منابع و مخبران محلی به اطلاعاتی از تبهکاری های هولناک در آلونک پشت بام یک منزل مسکونی دست یافتند که ماجرایی مرموز را روایت می کرد.

مخبران محلی از ضجه ها و شیون های دلخراش زنانی سخن می گفتند که از اوایل شب تا سپیده دم از آلونک وحشت به گوش می رسید! در پی دریافت این خبر و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله سرگرد جعفر عامری (رییس کلانتری سپاد) به همراه گروهی از عوامل انتظامی و پس از کسب مجوزهای قانونی از قاضی فرهمندنیا(جانشین معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) عازم منطقه اسماعیل آباد شد تا این ماجرا را از نزدیک واکاوی کند اما وقتی نیروهای کلانتری وارد خیابان میرزا دوستی شدند، صدای شیون های ملتمسانه زنی را شنیدند که دیگر حتی نای ضجه زدن هم نداشت.

در این هنگام بود که رییس کلانتری ماجرای آلونک وحشت را به سرهنگ احمد نگهبان (فرمانده انتظامی مشهد) اطلاع داد و بدین ترتیب عملیات ضربتی پلیس در حالی با ورود ماموران به منزل مسکونی آغاز شد که صحنه هولناکی در برابر دیدگان نیروهای انتظامی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای رتیل های خون ریز در آلونک وحشت!

ماجرای رتیل های خون ریز در آلونک وحشت!