مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 20:152022-12-20سياسي

در حوادث اخیر کرمان کمترین خسارت را داشت/ پیگیری دیدار رهبری در 17 دی ماه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: باوجود اینکه کرمان جزو چهار استانی که کانون تهدیدات امنیتی بود، - ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: باوجود اینکه کرمان جزو چهار استانی که کانون تهدیدات امنیتی بود، اما استان در این اتفاقات کمترین خسارت را دید ضمن آنکه هیچ کشته ای نیز نداشته است.

رحمان جلالی شامگاه 29 آذرماه در نشست هم اندیشی استاندار کرمان با اصحاب رسانه با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای ایمنی زائران مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می گوید: در حوزه امنیتی تمهیدات لازم اندیشیده شده و موکب ها نیز از لحاظ تهدیدات بیوتروریسم توجیه شده اند.

او بر لزوم تمرکززدایی برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد و افزود: برنامه های سومین سالگرد شهرستان ها بزودی اعلام می شود و هر شهرستان یک برنامه ویژه برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه می افزاید: برنامه های مختلفی در دهه مقاومت در سطح استان کرمان و نقاط مختلف شهرستان ها با حضور مداحان کشوری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوادث اخیر کرمان کمترین خسارت را داشت/ پیگیری دیدار رهبری در 17 دی ماه

در حوادث اخیر کرمان کمترین خسارت را داشت/ پیگیری دیدار رهبری در 17 دی ماه