مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-20سياسي

هنر، ابزار کانون های مساجد هرمزگان در تبیین فرهنگ فاطمی است


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در ایام فاطمیه امسال با رویکرد نهادینه سازی فرهنگ فاطمی و بصیرت افزای - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسلام خواجه یی بیان داشت: اجرای سرود و نمایش های آیینی مذهبی در اولویت برنامه های کانون های مساجد در ایام فاطمیه است.

وی برپایی مجالس روضه با دعوت از کارشناسان مجرب دینی مذهبی، سیاه پوش کردن کوچه ها و معابر، سردرب مساجد و کانون ها، برگزاری نمایشگاه های کوچه بنی هاشم و به تصویر کشیدن بیت الاحزان را از برنامه های شاخص در این روزها عنوان کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: در این ایام نمایشگاه های کتاب فاطمی به منظور معرفی آثار خطی مرتبط با سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و برگزاری مسابقات کتابخوانی فاطمی با هدف آشنا کردن آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان با سبک زندگی حضرت زهرا (س) در کانون های مساجد استان برگزار می شود.

خواجه یی، باز نشر احادیث مرتبط با حضرت فاطمه(س) در بستر فضای مجازی، برگزاری مسابقه خطاطی و نقاشی با موضوع ایام فاطمیه و تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی بین نیازمندان و ایتام، اجرای طرح تلاوت نور، برپایی ایستگاه های صلواتی و اجرای طرح شنبه های با کتاب با موضوع معرفی کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر، ابزار کانون های مساجد هرمزگان در تبیین فرهنگ فاطمی است

هنر، ابزار کانون های مساجد هرمزگان در تبیین فرهنگ فاطمی است