مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-20سياسي

فقدان مهارت در افراد جویای کار مشکل اصلی بیکاری در جامعه است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: مشکل اصلی بیکاری در جامعه فقدان مهارت در بین افراد جویای کار برای اشتغال و ورود به بازار کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز سه شنبه ضمن دیدار و گفت وگو با سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس ضمن بیان اهمیت نقش آموزش های مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی برای رفع معضل اشتغال تاکید کرد: مشکل اصلی بیکاری در جامعه فقدان مهارت در بین افراد جویای کار برای اشتغال و ورود به بازار کار است.

وی اضافه کرد: امروز برای دستیابی به تکنولوژی نوین دنیا نیاز به توسعه دپیلماسی مهارت است تا مربیان با آخرین دستاوردهای روز دنیا آشنا شده و آن را برای توسعه اقتصادی کشور به جوانان و نیروی کار در شاغل صنعت و بنگاه های اقتصادی انتقال دهند.

ملایی هزاروندی عنوان کرد: آموزش فنی و حرفه ای پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت است و اجرای دو طرح مهارتی کهاد و نخلستان برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به نوعی آموزش نیروی انسانی برای جامعه و صنعت است.

نماینده مردم دزفول در مجلس در این دیدار گفت: اگر نقش آموزش فنی و حرفه ای به خوبی را بدانیم، مشکلی به نام اشتغال در جامعه نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان مهارت در افراد جویای کار مشکل اصلی بیکاری در جامعه است

فقدان مهارت در افراد جویای کار مشکل اصلی بیکاری در جامعه است