مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-20پزشكي

مهمترین اقدامات به هنگام بروز آلودگی هوا در خوزستان تشریح شد


رییس مرکز بهداشت خوزستان، مهمترین اقدامات به هنگام بروز آلودگی هوا را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پژمان بختیاری نیا بعد از ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای بر لزوم استفاده از ماسک در هنگام خروج از منزل تاکید کرد و افزود: توصیه های بهداشتی برای حفاظت از سلامت در شرایط آلودگی هوا به دو دسته تقسیم می شود؛ اول توصیه های بیرون از منزل و دسته دوم نکاتی است که برای مراقبت از سلامت در منزل باید رعایت شود.

رییس مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: افراد به ویژه بیماران قلبی، مبتلایان به آسم و آلرژی و افرادی که از لنز چشمی استفاده می کنند باید از خروج غیرضروری در شرایط آلودگی هوا خودداری کنند.

یادآور شد: هنگام آلودگی هوا از قدم زدن در پارک و انجام هرگونه فعالیت ورزشی در فضای باز خودداری و به جای استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود.

وی گفت: برای پیشگیری از ورود هوای آلوده به داخل ساختمان، در، پنجره ها و منافذ بسته شود و مردم از باز و بسته کردن غیرضروری آن ها خودداری کنند؛ همچنین از انجام فعالیت هایی مانند خانه تکانی ، سرخ کردن، جارو کشیدن، روشن کردن شمع، عود و شومینه یا از پاک کننده های شیمیایی و گندزداها که باعث افزایش آلودگی هوا در داخل خانه می شود، اجتناب و از وسایل گازسوز کمتر استفاده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اقدامات به هنگام بروز آلودگی هوا در خوزستان تشریح شد

مهمترین اقدامات به هنگام بروز آلودگی هوا در خوزستان تشریح شد