مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-20فرهنگي

تازه ترین مجوزهای سازمان سینمایی برای آثار غیرسینمایی


شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با نمایش 7 عنوان فیلم بلند داستانی و 4 عنوان فیلم مستند و 6 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم های غیرسینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش 7 عنوان فیلم داستانی بلند: ناچاری به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا یکانی، کانی پری به تهیه کنندگی و کارگردانی جلال نصیری، درد مشترک به تهیه کنندگی شهرام مقصودی و کارگردانی ناصر طاهریان، جدا افتاده و سایه به تهیه کنندگی امین خدام و کارگردانی رضا اصغری نسب، طبل به تهیه کنندگی مرتضی ذوالفقاری نسب و کارگردانی کبری غروی و خانه های بی سقف به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید اصغری تتماج موافقت کرد.

همچنین چهار اثر مستند خاکجا به تهیه کنندگی و کارگردانی یاسر شاهسواری، دلداه به تهیه کنندگی و کارگردانی علی براری، چاه و دیار سپید جامگاه به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن اسمعیلی پروانه نمایش آثار غیر سینمایی سازمان سینمایی را اخذ کردند.

در این شورا برای 6 اثر داستانی کوتاه گل مرداب به تهیه کنندگی عباس خادم الرسول و کارگردانی مشترک عباس خادم الرسول و محمد حسین پورکیانی، برای یلدا به تهیه کنندگی ملیحه حسینی و کارگردانی محمد آقامحمدی، تنهاتر از تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین مجوزهای سازمان سینمایی برای آثار غیرسینمایی

تازه ترین مجوزهای سازمان سینمایی برای آثار غیرسینمایی