مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-20سياسي

اخلاق مداری از ارکان مهم هیأت های رسیدگی به تخلفات است


مدیرکل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم گفت: استناد به قوانین و مستندات و اخلاق مداری از ارکان مهم هیأت های رسیدگی به تخلفات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم دکتر سید ابراهیم حسینی با حضور در دانشگاه ارومیه با رییس و اعضای هیأت رییسه این دانشگاه و همچنین اعضای هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی اساتید دانشگاه ارومیه و دانشگاه صنعتی ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست ها ضمن ابراز خرسندی از وجود همدلی مابین دانشگاهیان و جبهه فرهنگی انقلاب در آذربایجان غربی، گفت: این همدلی و وحدت نقطه روشنی در اقدامات شاخص استان خواهد بود.

نماینده وزیر علوم در حوزه رسیدگی به تخلفات تصریح کرد: استناد به قوانین و مستندات و اخلاق مداری از ارکان مهم هیأت های رسیدگی به تخلفات است.

مدیرکل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم افزود: پیشگیری از تخلفات یکی از وظایف اصلی ما در در این هیأت ها است.

باید با گفتگوهای منطقی، کرسی های آزاداندیشی، تبیین موفقیت ها و تشریح و آموزش قوانین از بروز اتفاقات در دانشگاه ها جلوگیری کنیم.

وی افزود: رصد، نظارت و برخورد به صورت قانونی و اخلاقی در صدر فعالیت های ما قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق مداری از ارکان مهم هیأت های رسیدگی به تخلفات است

اخلاق مداری از ارکان مهم هیأت های رسیدگی به تخلفات است