مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:162022-12-20سياسي

آزادی 118 زندانی غیرعمدمالی از ابتدای امسال در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدمسعود عظیمی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: استمرار نیکوکاری در استان یزد به مانند سراسر کشورمان ایران ادامه دارد و پویش یلدایی رهایی نیز بهانه ای شد برای این اقدام خداپسندانه توسط مردم دارالعباده که به همت ستاد دیه استان در حال برگزاری است.

وی افزود: پویش هایی که از ابتدای سال تاکنون در استان برگزار شده است با اطلاع رسانی رسانه ها و آگاه سازی مردم با مواردی که به هر علت ممکن است با فاجعه روبرو شوند، باعث شده است که خوشبختانه ورودی های کمتری را داشته باشیم و درحقیقت در سطح جامعه به نحو احسن فرهنگ سازی اتفاق افتاده است.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: تاکنون 118 زندانی درسال1401 آزاد شده اند که به همت خیرین و حتی گذشت شکات بوده است که در بسیاری از موارد شکات خود مانند یک خیر عمل کرده و حتی از اصل خواسته خود نیز مبلغی کمتر دریافت نمودند و چه بسا اگر این همراهی نبود خودمان به تنهایی نمی توانستیم این اتفاق خوب را رقم بزنیم.

عظیمی تصریح کرد: بدهی این مددجویان مبلغ 117 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که مبلغ 105 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب گذشت رضایت مندانه اخذ شده از شکات توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه و شعب شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی استان، پذیرش اعسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 118 زندانی غیرعمدمالی از ابتدای امسال در یزد

آزادی 118 زندانی غیرعمدمالی از ابتدای امسال در یزد