مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-20دانش

شیوه نامه کار دانشجویی در قالب طرح «همیار دانشجو» ابلاغ شد


شیوه نامه همیار دانشجو در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با تصویب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای اجرا و بهره برداری به دانشگاه ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شیوه نامه همیار دانشجو در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با تصویب محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری برای اجرا و بهره برداری به رؤسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری، و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و بخش های وابسته به وزارت متبوع ابلاغ شد.

متن کامل این شیوه نامه به شرح زیراست: به منظور ترویج فرهنگ همیاری در میان دانشجویان و بهره گیری پاره وقت از توانمندی دانشجویان در پیشبرد امور دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و ایجاد زمینه تجربه اندوزی و مهارت آموزی به صورت افتخاری توسط دانشجویان در دانشگاه ها این شیوه نامه تدوین می گردد.

ماده 1- تعارف: 1-1- مؤسسه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مستقل تحت پوشش وزارت علوم تحقیقات و فناوری 1-2- سازمان: سازمان امور دانشجویان 1-3- میانگین: معدل کل نمران واخدهای گذارنده دانشجو 1-4- همیار: دانشجوی کمک کننده در انجام فعالیت ها در مؤسسه به تشخیص معاون دانشجویی مؤسسه ماده 2- اهداف: ترویج فرهنگ همیاری در میان دانشجویان بهره گیری از توان و همیاری دانشجویان در پیشبرد امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه کار دانشجویی در قالب طرح «همیار دانشجو» ابلاغ شد

شیوه نامه کار دانشجویی در قالب طرح «همیار دانشجو» ابلاغ شد