مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-20اقتصادي

افزایش 40 درصدی خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره)


میانگین خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) روزانه به وسیله یک هزار و 900 کامیون رسیده که با رشد 40 درصدی نسبت به گذشته همراه است.

- ماهشهر - مدیرکل بنادر خوزستان گفت: میانگین خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) روزانه به وسیله یک هزار و 900 کامیون رسیده که با رشد 40 درصدی نسبت به گذشته همراه است.

بهروز آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موضوع خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) در حوزه تنظیم بازار کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به عنوان متولی زیرساخت های پذیرش کالاهای اساسی وارداتی از بندر امام خمینی (ره) تلاش های زیادی برای انسجام بخشی بین دستگاه های مربوطه در حوزه ترخیص و بارگیری کالا بکارگرفته است.

آقایی با اشاره به اینکه از ابتدای آذرماه، خروج کامیونی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به میانگین روزانه یک هزار و 900 کامیون رسیده است، گفت: به واسطه تعاملات و پیگیری های صورت گرفته، این میزان خروجی کالا از بندر نسبت به گذشته با رشد 40 درصدی همراه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بیان کرد: پیش از این، میانگین خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) یک هزار و 300 کامیون در روز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره)

افزایش 40 درصدی خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره)