مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-20سياسي

برگزاری مرحله استانی جشنواره «شهید چمران» در قزوین


مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین گفت: همه اساتید، فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی با ارسال آثار و فعالیت هایی که از ابتدای سال 1399 تا پایان سال 1400 انجام داده اند می توانند در اولین جشنواره علمی شهید چمران شرکت کنند.

- دکتر حسن ذوالفقاری زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین جشنواره علمی شهید چمران در استان قزوین برگزار می شود و همه اساتید، فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی می توانند با آثار و فعالیت های علمی که از ابتدای سال 99 تا پایان سال 1400 انجام داده اند در این جشنواره شرکت کنند.

این عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) عنوان کرد: کلیه اساتید و مدرسان دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و مهارتی کشور می توانند آثار علمی نامحدود خود را در قالب دوازده موضوع تا پایان دی ماه 1401 به سامانه جشنواره http://bajchamran.

ir ارسال کنند.

وی گفت: آثار تولیدی و فعالیت های مورد پذیرش جشنواره شامل؛ کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و فناوری، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان نامه، داوری و نظارت بر فعالیت های پژوهشی و فناوری، بسته سیاستی، کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره، کسب و کار نوآور و کارآفرین، برگزاری یا شرکت در کارگاه، نشست، دوره، سمینار و سخنرانی، نمایشگاه، اردو و بازدید و مسئولیت پذیری اجتماعی، فرهنگی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله استانی جشنواره «شهید چمران» در قزوین

برگزاری مرحله استانی جشنواره «شهید چمران» در قزوین