مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-20سياسي

بزرگترین چالش در اشتغال فقدان مهارت است


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: بزرگترین چالش در فرایند اشتغال زایی فقدان مهارت در نیروی کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر کشاورز حسین آبادی در بازدید از مرکز نیکوکاری بویین زهرا بیان کرد: اشتغال زایی دغدغه ای است که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای رفع محرومیت نیازمندان و مددجویان پیگیری می کند.

وی ادامه داد: بزرگترین چالش در فرایند اشتغال زایی فقدان مهارت در نیروی کار است از این رو باید این دغدغه را در جامعه داشته باشیم تا بتوانیم بستر لازم را برای ارتقای وضعیت معیشتی مددجویان فراهم کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: برای پیگیری این دغدغه لازم است به فنی و حرفه ای و جایگاهش توجه بیشتری داشته باشیم چراکه بخش تولید به نیروی کار آموزش دیده و دارای مهارت نیاز دارد.

وی افزود: نباید از بستر آموزش و مهارت آموزی غافل شویم چراکه یکی از موانع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی نیز موضوع فقدان مهارت است از این رو باید آسیب شناسی کنیم و مراقب باشیم تا آموزش مهارت ها به دقت انجام شود.

کشاورز حسین آبادی تصریح کرد: اهمیت موضوع مهارت آموزی موجب شده تا در اغلب جلسات اشتغال زایی بحث آموزش و مهارت پیگیر شود؛ اگر این موضوع به درستی پیگیری شود دغدغه رهبری و مردم را کاهش داده ایم و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین چالش در اشتغال فقدان مهارت است

بزرگترین چالش در اشتغال فقدان مهارت است