مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-20سياسي

تشکیل اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز برای رسیدن به هدف ضروری است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در نشست شنبه های مطالبه گری این هفته با اشاره به لزوم تشکیل اتاق فکر و هیت اندیشه ورز گفت: تشکیل اتاق فکر یکی از رسالت های صداوسیما در ترویج اخلاق و فضائل اخلاقی است و مبانی آن مبانی زیرساختی اسلامی و ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسئول برگزاری این برنامه در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها فرموده اند که مردم باید به دولت کمک کنند و شنبه های مطالبه گری با نگاه و دقت اصل  8 قانون اساسی بحث دعوت به خیر است در 3 بخش دعوت به خیر مسئولین در حوزه امربه معروف از مردم به مردم، از مردم به مسئولین و از مسئولین به مردم اتفاق می افتد و این فضای مطالبه گری به همت سپاه فجر تشکیل شده است که مردم در این بخش سؤالات خودشان را در مورد صداوسیما بپرسند تا به پیشبرد اهداف صدا و سیما در جلب رضایت مردم موثر واقع شود.

جوکار افزود: سوالات مخاطبان در سه بخش پیامک، کلیپ و حضور نماینده مردمی در جلسه بوده است، در این راستا اولین سوال این است که حضرت آقا در حکمی آقای جبلی را به عنوان ریاست صداوسیما منصوب کردند، ریاست سازمان چه برنامه هایی در راستای صحبت اقا داشته اند؟ احمد پهلوانیان با بیان یک مقدمه درباره تشکیل این جلسه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در جامعه داریم و بعضا فرهنگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز برای رسیدن به هدف ضروری است

تشکیل اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز برای رسیدن به هدف ضروری است