مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-20سياسي

انصارالله یمن: نبرد آتی با دشمن سخت تر و دردناک تر از حملات 8 سال اخیر خواهد بود


یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، نبرد با نیروهای متخاصم هنوز تمام نشده و نبرد آتی برای آنها سخت تر، بزرگتر و دردناک تر از آن چیزی خواهد بود که در طول هشت سال اخیر بر آنها گذشت.

- یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، نبرد با نیروهای متخاصم هنوز تمام نشده و نبرد آتی برای آنها سخت تر، بزرگتر و دردناک تر از آن چیزی خواهد بود که در طول هشت سال اخیر بر آنها گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله این کشور در دیدار با فرماندهان امنیتی و نظامی و کمیته های بسیج مردمی در استان إب اظهار کرد: مردم یمن باید بدانند ما با دشمن به این دلیل که به مردم ما ظلم می کنند و دلیل رنج های این کشور هستند، مقابله می کنیم.

الحوثی خطاب به مزدوران دشمن گفت: آیا زمانی که یک افسر عربستانی و یا اماراتی به شما دستور می دهد، خجالت نمی کشید و آیا زمانی که کشورتان را ویران می کنید و ظرفیت ها، دستگاه های امنیتی و هواپیماهای آن را نابود می کنید، شرم نمی کنید؟ شما همانند سدی در راه پرداخت حقوق مردمتان ایستاده اید، لعنت بر شما، شما مسؤولیت پذیر نیستید.

این عضو شورای عالی سیاسی یمن در ادامه تاکید کرد: نبرد با نیروهای متخاصم هنوز تمام نشده و نبرد آتی برای آنها سخت تر، بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن: نبرد آتی با دشمن سخت تر و دردناک تر از حملات 8 سال اخیر خواهد بود

انصارالله یمن: نبرد آتی با دشمن سخت تر و دردناک تر از حملات 8 سال اخیر خواهد بود