مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-20اقتصادي

اخاذی آنلاین با فالگیری مجازی


این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه افراد نباید برای خداوند شریک قائل شوند، گفت: متوسل شدن به افراد عادی برای پیشگویی یعنی ما برای خداوند شریک قائل شده ایم و از لحاظ شرعی مشکل دارد و نوعی شرک محسوب می شود.

- این روزها بازار فالگیری و رمالی در فضای مجازی داغ داغ است، صفحات متعدد در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ایجاد شده و افراد مدعی هستند که می توانند از آینده اطلاع دهند، بسته های پیشگویی و فالگیری که این افراد باعنوان های مختلف ارائه می دهند، بسیاری از افراد را وسوسه می کند حتی برای یکبار هم که شده سری به این فالگیرهای مجازی بزنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدا که وارد صفحات فالگیری در فضای مجازی می شوی تنوع نوع فال ها بسیار گسترده است، در این صفحات فال های روزانه ، ماهانه، رل ، کراش ، کات، مجردها، ازدواج، رقیب احساسی و .

به صورت گروهی برای متولدین ماه ها به نمایش گذاشته می شود، در ابتدا ورود به این صفحات جنبه سرگرمی دارد، اما به مرور و با تبلیغات گسترده وسوسه می شوید تا فال شخصی خود را بگیرید و بدانید چه آینده ای در انتظارتان است.

  شاید هزینه ای که بابت هر فال از افراد دریافت می شود، قابل توجه نباشد، اما اگر یک حساب سر انگشتی داشته باشیم، این افراد در پایان هر ماه پول هنگفتی را با سرگرم کردن افراد به جیب می زنند، اما فالگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی آنلاین با فالگیری مجازی

اخاذی آنلاین با فالگیری مجازی