مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-20ورزشي

استخر شنای اردستان با مشارکت بخش خصوصی بازسازی می شود


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان، گفت: استخر شنای اردستان پس از وقفه ای سه ساله با ورود بخش خصوصی بازسازی و تکمیل می شود.

- بشیر حمیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود چهار سال پیش با توجه به آسیب دیدگی که در سقف کاذب مجموعه استخر شنای اردستان به وجود آمده بود این مجموعه برای تعمیرات و بازسازی بخش هایی از آن، تعطیل شد.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته اعتبارات قطره چکانی جهت تعمیر استخر اردستان اختصاص داده شده ولی این مقدار کفاف بازسازی و تکمیل این مجموعه را نمی دهد، افزود: با پیگیری های نماینده مردم اردستان و مشارکت بخش خصوصی استخر شنای اردستان پس از وقفه ای سه ساله بازسازی و تکمیل می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان، تصریح کرد: در حال حاضر تشریفات اداری واگذاری به بخش خصوصی در حال انجام است و پس از آن عملیات بازسازی استخر شنای اردستان آغاز خواهد شد.

حمیدی با بیان اینکه راه اندازی و تکمیل استخر شنا در شهر اردستان مورد مطالبه جوانان و مخصوصاً قشر سالمند شهرستان است، گفت: مسئولان شهرستان تاکنون اقدامات مؤثری برای بازسازی و بهره برداری مجدد این مجموعه داشتند و مطمئناً با ورود بخش خصوصی این پروژه به زودی به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر شنای اردستان با مشارکت بخش خصوصی بازسازی می شود

استخر شنای اردستان با مشارکت بخش خصوصی بازسازی می شود