مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:122022-12-20سياسي

افتتاح کارگاه اشتغال 27 زندانی در ماکو


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از افتتاح کارگاه اشتغال 27 زندانی در ماکو خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، کارگاه تولیدی پوشاک الغدیر با ظرفیت اشتغال 15 نفر و کارگاه تولیدی مس نور با ظرفیت12نفر و مجتمع فرهنگی و تربیتی زندان ماکو توسط عتباتی رییس کل دادگستری استان افتتاح گردید.

ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و مطهر نژاد مدیر عامل بنیادتعاون زندانیان کشور در ادامه سفر کاری خود به حوزه قضایی ماکو از زندان شهرستان ماکو بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید ضمن حضور در بندهای مختلف زندان ماکو با تعدادی از مددجویان دیدار چهره به چهره نموده و به درخواست های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.

عتباتی در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدید وضعیت زندان از جهت ارائه خدمات به مددجویان و وضعیت قضایی زندانیان بررسی و از روند خدمت رسانی و مشکلات و نیازمندیهای زندان اطلاع حاصل و دستورات لازم صادر گردید.

رییس شورای قضایی استان تاکید کرد: بازدیدهای دائمی زندانهای استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها جزء برنامه های دادگستری استان است و تمام این بازدیدها دارای آثار و برکاتی برای مددجویان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه اشتغال 27 زندانی در ماکو

افتتاح کارگاه اشتغال 27 زندانی در ماکو