مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:352022-12-19سياسي

ترویج زندانبانی اسلامی در سایه آموزه های قرآنی میسر است


معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان اردبیل گفت: اعتلای زندانبانی اسلامی و رسیدن به اصلاح و تربیت در زندان ها منوط به اشاعه فرهنگ قرآنی در بین مخاطبان این مجموعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر عبدی بعدازظهر دوشنبه در جریان برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه زندانیان زن و مددجویان دختر کانون های اصلاح و تربیت منطقه یک کشور در اردبیل اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور گروه داوران منتخب از چهار استان اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، در زندان مرکزی اردبیل برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان زن منتخب این استان در رشته های قرائت، ترتیل، مفاهیم نهج البلاغه، تفسیر، اذان، دعاخوانی و حفظ با هم به رقابت پرداخته و توسط هیأت داوران اعزامی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان اردبیل با قدردانی از عوامل برگزارکننده و زندانیان فعال قرآنی گفت: قرآن نور هدایت و راهگشای مسیر زندگی انسان و سوق دهنده او به سوی خوشبختی دنیوی و اخروی است و بشر امروز اگر به دنبال سعادت در زندگی اجتماعی می گردد، باید عالم و عامل به مفاهیم قرآن باشد.

عبدی اعتلای زندانبانی اسلامی و رسیدن به سرمنزل اصلاح و تربیت در زندان ها را منوط به اشاعه فرهنگ قرآنی در بین مخاطبان این مجموعه دانست و تصریح کرد: بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج زندانبانی اسلامی در سایه آموزه های قرآنی میسر است

ترویج زندانبانی اسلامی در سایه آموزه های قرآنی میسر است