مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-19سياسي

برخورد قاطعانه با فرصت طلبان تغییر کاربری اراضی کشاورزی در لرستان


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تاکید کرد: با فرصت طلبان تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این استان برخورد قانونی و قاطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام میردریکوند امروز دوشنبه در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان لرستان ضمن اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی و تعامل با صداوسیما در راستای آگاه سازی آحاد مردم جامعه، رسانه ها را حلقه اتصال مسئولان و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار می رود که با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب مردم بر این امر واقف شوند که با ساخت وسازهای غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی تخریب می شوند و باعث نابود کردن ظرفیت کشاورزی و باغی می شوند.

وی با تأکید بر اجرای صحیح قوانین مربوط به تغییر کاربری ها، افزود: یکی از موضوعات مهم، تغییر کاربری اراضی کشاورزی است که با برخورد قاطعانه از اقدامات غیرقانونی فرصت طلبان جلوگیری می شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، عنوان کرد: در این کمیسیون تعداد 10 طرح مطرح و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

میر دریکوند، بیان داشت: این طرح ها در مساحت چهار هکتار از اراضی کشاورزی استان و در بخش طرح مجدد، اجرای طرح های مورد نظر در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با فرصت طلبان تغییر کاربری اراضی کشاورزی در لرستان

برخورد قاطعانه با فرصت طلبان تغییر کاربری اراضی کشاورزی در لرستان