مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:462022-12-19اقتصادي

بکارگیری دوربین های «LEZ» برای کنترل خودروهای آلاینده در اصفهان


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بکارگیری دوربین های «LEZ» برای کنترل و کاهش آلایندگی خودروها در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان خبرداد.

- اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بکارگیری دوربین های LEZ برای کنترل و کاهش آلایندگی خودروها در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حق شناس در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سهم عوارض آلایندگی پیش تر شامل شهر اصفهان نمی شد و عوارض آلایندگی پالایشگاه به شهر شاهین شهر پرداخت می شد، اظهار داشت: امسال چهار میلیارد تومان بودجه از محل عوارض آلایندگی تا شهریور برای شهرداری اصفهان واریز شد که باید این مبلغ در مدت دو هفته هزینه می شد و در غیر این صورت از حساب بازمی گشت.

وی ادامه داد: برهمین اساس چهار میلیارد تومان عوارض آلایندگی در دو پروژه راه اندازی مراکز معاینه فنی موتور سیکلت و کنترل خودروهای متخلف از طریق دوربین های ثبت تخلف LEZ هزینه شد در حالی که این بودجه در برابر هزینه ها بسیار کم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در توضیح عملکرد دوربین های ثبت تخلف LEZ در محدوده ترافیکی این کلانشهر، خاطرنشان کرد: دوربین های تحت نظارت و کنترل پلیس راهور تاکنون چهار تخلفاتی چون ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد، سرعت غیرمجاز و ورود غیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری دوربین های «LEZ» برای کنترل خودروهای آلاینده در اصفهان

بکارگیری دوربین های «LEZ» برای کنترل خودروهای آلاینده در اصفهان