مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-19سياسي

بهره برداری از طرح تعریض و بهسازی جاده کردان تا پایان 1401


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طرح بهسازی ورودی کردان به طول 1700 متر تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جاده کردان، گفت: این جلسه پیرو بازدید استاندار البرز که با همراهی نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ طی روزهای گذشته صورت گرفت، برگزار شده است که امیدواریم پس از رفع مسائل و مشکلات فعلی شاهد بهره برداری از طرح باشیم.

وی افزود: در حال حاضر بررسی وضعیت میدان در ورودی جاده، جابه جایی تیرهای برق و همچنین ساماندهی ورودی شهرک برکت از اهم مواردی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد تا در زمان اجرای طرح با مشکل مواجه نشویم.

این مقام مسؤول خطاب به فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع ظرف یک هفته نسبت به برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان اقدام لازم صورت پذیرد.

پیش بینی طرح ایمنی و جانمایی علائم راهنمایی و رانندگی از دیگر موضوعات مورد اشاره در این جلسه از سوی رییس پلیس تصادفات استان بود که مقرر شد در این زمینه نیز تدابیر لازم اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح تعریض و بهسازی جاده کردان تا پایان 1401

بهره برداری از طرح تعریض و بهسازی جاده کردان تا پایان 1401