مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-19سياسي

مرکز اسناددانشگاه خوارزمی افتتاح شد


مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی همزمان با برگزاری ویژه برنامه های هفته پژوهش با حضور ریاست دانشگاه و جمعی از مدیران در تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه خوارزمی، همزمان با برگزاری ویژه برنامه های هفته پژوهش، مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی با حضور ریاست دانشگاه و جمعی از مدیران در تهران افتتاح شد.

احمدرضا بردبار رییس اداره انتشارات، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی در حاشیه برگزاری آیین افتتاح مرکز اسناد دانشگاه گفت: کارهای مطالعاتی زیادی در زمینه جمع آوری اسناد و منابع دانشگاه صورت گرفت که با مراجعه به مرکز اسناد کتابخانه ملی از ظرفیت آن ها برای گندزدایی و آفت زدایی اسناد و مدارک دانشگاه استفاده شده است.

وی افزود: از تجارب دانشگاه های دیگر در سطح تهران بهره برداری کرده و با تلاش همکاران و مساعدت های ریاست دانشگاه و معاونت پژوهشی توانستیم اسناد، منابع و مدارک دانشگاه را در فضای مناسب جمع آوری کرده و مرکز اسناد دانشگاه را راه اندازی کنیم.

رییس مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی افزود: 2500 برگ سند تاریخی 112 عنوان کتاب خطی حدود 1640 عنوان کتاب چاپ سنگی (مجموعه نفیس دکتر عظیم قریب) بیش از 2000 عنوان کتاب قدیمی و تاریخی 996 جلد صحافی شده از مجموعه روزنامه های قدیم تا کنون 43 عنوان پایان نامه دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اسناددانشگاه خوارزمی افتتاح شد

مرکز اسناددانشگاه خوارزمی افتتاح شد