مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-19سياسي

باید بیشتر به شرکت های دانش بنیان توجه کنیم


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید بیش از این به دانش بنیان ها توجه شود؛ خدماتی همچون برنامه های ایتا، بله و نشان و یا ساخت دستگاه سیتی اسکن و هواپیمای 18 نفره توسط همین شرکت ها تولید شده است.

- ایسنا/البرز معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید بیش از این به دانش بنیان ها توجه شود، خدماتی همچون برنامه های ایتا، بله و نشان و یا ساخت دستگاه سیتی اسکن و هواپیمای 18 نفره توسط همین شرکت ها تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خیرالدین در یازدهمین جشنواره پژوهش پژوهشگاه استاندارد که روز دوشنبه 28 آذرماه در کرج برگزار شد با اشاره به اینکه کشور ایران از نظر شاخص های علمی، جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد، گفت: در این خصوص می توان به کسب جایگاه 15 جهان در تولید مقالات علمی و رتبه اول در منطقه اشاره کرد.

وی با طرح این سوال که آیا در تبدیل علم به ثروت و ایده به محصول موفق بوده ایم ادامه داد: بر اساس شاخص نوآوری، رتبه ایران در سال 2014 در این حوزه 120 بوده است، اما در سال های گذشته با تلاشی که تمامی بازیگران این حوزه ویژه معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم انجام دادند، موفق شدیم رتبه خود را در سال 2021 به 51 برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بیشتر به شرکت های دانش بنیان توجه کنیم

باید بیشتر به شرکت های دانش بنیان توجه کنیم