مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-19اجتماعي

مشاهده چهار مورد پلنگ در خراسان شمالی


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: سرشماری پاییزه جمعیت گونه های شاخص پستانداران استان با سرشماری از وحوش ساریگل اسفراین پایان یافت که در این سرشماری 4 مورد پلنگ به صورت مستقیم مشاهده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علیرضا باغچقی، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام مشاهده چهار مورد پلنگ در سرشماری حیات وحش استان اظهارکرد: سرشماری پاییزه جمعیت گونه های شاخص پستانداران استان با سرشماری از وحوش ساریگل اسفراین پایان یافت، این سرشماری به صورت مشاهده مستقیم اجرا شد و در آن علاوه بر گونه های پراهمیت استان، مشاهده سایر گونه ها هم ثبت شد.

وی گفت: در انجام سرشماری پاییزه چهار مورد مشاهده مستقیم پلنگ در مناطق مختلف استان ثبت شد البته محیط بانان در مناطق مختلف نمایه هایی از پلنگ را مشاهده و ثبت کردند.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی افزود: در سرشماری پاییزه حیات وحش استان در هر منطقه، 45 نفر مشارکت داشتند و محیط بانان در صورت مشاهده گونه های دیگر همچون گرگ، گراز، خرس و یا پلنگ و یوزپلنگ آنها را هم ثبت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده چهار مورد پلنگ در خراسان شمالی

مشاهده چهار مورد پلنگ در خراسان شمالی