مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-19اقتصادي

اختصاص 800 میلیارد تومان اعتبار برای محور بجنورد به گلستان از محل سفر رییس جمهور


در سفر رییس جمهور به استان یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای راه های روستایی و 800 میلیارد تومان اعتبار برای محور بجنورد - گلستان اختصاص یافت و باید برای جذب این اعتبارات تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در جمع کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد، اظهارکرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل، بهره برداری از پل ورودی کنار گذر بجنورد و تامین زمین برای ترمینال نگهداری وسایل نقلیه سنگین در شهرستان ها به خصوص در گرمه نیز باید تسریع شود.

   وی گفت: حمل و نقل یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی در دنیاست و هر کشوری که در حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی قوی باشد به سرعت پله های ترقی را طی می کند.

استاندار خراسان شمالی با بیان این که سه عامل وسیله نقلیه، راننده و جاده در بروز تصادفات مطرح است، افزود: اگر وسایل نقلیه از استحکام و وضعیت خوبی برخوردار نباشد و 2 عامل دیگر مناسب باشند باز هم شاهد تصادفات خواهیم بود.

وی با اشاره به پیگیری نوسازی ناوگان باری و مسافری، خواستار تسهیل صدور مجوز برای احداث مجتمع های خدماتی رفاهی شد و ادامه داد: هر چه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی بیشتر باشد از تعداد حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 800 میلیارد تومان اعتبار برای محور بجنورد به گلستان از محل سفر رییس جمهور

اختصاص 800 میلیارد تومان اعتبار برای محور بجنورد به گلستان از محل سفر رییس جمهور