مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-19سياسي

ضرورت انتقال بدون تحریف تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان


همدان_مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: گذشته و تاریخ ده ساله اول انقلاب را بدون تحریف، اجبار و با صداقت برای نسل جدید بازگو کنیم.

- همدان_مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: گذشته و تاریخ ده ساله اول انقلاب را بدون تحریف، اجبار و با صداقت برای نسل جدید بازگو کنیم.

سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کشور ما 8 سال دفاع مقدس را تجربه کرده است و دانش آموزان بیشترین افرادی بودند که در جنگ حضور فعال داشتند تصریح کرد: این افراد با شناخت و بصیرت در دفاع مقدس شرکت کردند و بیش از 33 هزار شهید دانش آموز در کشور وجود دارد.

وی یادآور شد: خانواده ها باید فارغ از خیلی مسائل حاضر، گذشته انقلاب و تاریخ ده ساله اول انقلاب را برای یک بار هم شده با صداقت، بدون تحریف، اجبار و روزهای سخت را برای نسل نوجوان و جوان بازگو کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در ادامه با بیان اینکه اتفاقات اخیر مشابه اتفاقات 23 بهمن بعد از پیروزی انقلاب است خاطر نشان کرد: دشمن در آن روزها در برخی مناطق و به خصوص کردستان سعی داشت با تجزیه طلبی خیلی مسائل را به وجود بیاورد.

فرجی یادآور شد: در دهه اول انقلاب تمام مردم و دانش آموزان ورود پیدا کردند و ما هیچوقت فراموش نخواهیم کرد، انجمن های اسلامی و بسیج مدارس به شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتقال بدون تحریف تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان

ضرورت انتقال بدون تحریف تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان