مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:412022-12-19اقتصادي

زیورآلات «سرخه دزج» در انگلیس و هلند/ سفارشات «دُبی» در این روستا تولید می شود


خبرگزاری فارس استان کردستان/اشتغالزایی بدون گرفتن تسهیلات بانکی و گذر از بوروکراسی های اداری و با تکیه بر ایده های نو و همت، نماد اقتصاد مقاومتی است موضوعی که قمری خانم تلنگر آن را در یکی از روستاهای بخش مرکزی سنندج زد و موفق شد که نان سر سفره بانوانی بگذارد که اکثر قریب به اتفاق آنها زنان سرپرست خانوار هستند.

قمری خانم 14 سال کارمند یکی از ادارات بوده، اما علاقه به کار هنری و صنایع دستی او را از پشت میزنشینی وارد فضای تولید کرد بستری که روز به روز بر گستره آن افزوده شد و از دایره خانوادگی به همسایه ها و رفته رفته بخش زیادی از بانوان یک روستا را درگیر هنر و اشتغالزایی کرده است، اینها بخشی از صحبت های قمری یاهویی خانم بانوی کارآفرین سنندجی است.

بانوی کارآفرینی که زندگی روستایی و تولید را بر زندگی شهری و کارمندی ترجیح داد و همراه خانواده اش قریب به 3 سال است در یکی از روستاها شهرستان سنندج، امیدخانواده هایی شده که غم نان داشتند.

نبض زندگی در کارگاه قمری خانم جریان دارد، صدای حیات در اینجا طنین انداز است صدایی که آوای خوش امید و تلاش می دهد و اگر از آن حمایت شود هیچ گاه به سکوت تبدیل نخواهد شد.

پای درددلشان که می نشینی هر یک داستان های متفاوتی دارند، از رنج هایی که به کارآفرینی بدل شد تا امیدی که پس از ناامیدی ها با دستگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیورآلات «سرخه دزج» در انگلیس و هلند/ سفارشات «دُبی» در این روستا تولید می شود

زیورآلات «سرخه دزج» در انگلیس و هلند/ سفارشات «دُبی» در این روستا تولید می شود