مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-19سياسي

دفن شهید گمنام در قطب صنعتی شهرکرد همزمان با سالگرد شهادت «حاج قاسم»


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به دفن 5 شهید گمنام در استان گفت: یکی از شهدای گمنام در منظریه و یک شهید همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در قطب صنعتی شهرکرد دفن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر ذوالفقاری صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه 43 یادمان با 123 شهید گمنام در استان وجود دارد، گفت: 15 الی 16 منطقه درخواست دریافت شهید داشتند اما به علت محدودیت ها تنها توانستیم 5 شهید گمنام را به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به استان دعوت کنیم که این استقبال بالا نشان دهنده عشق مردم به شهداست.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: این شهدا از 17 تا 30 سال سن دارند که 3 شهید در سال 67 و در شلمچه، یک شهید در عملیات خیبر در جزایر مجنون و یک شهید نیز در عملیات رمضان در شرق بصره تفحص شده است.

وی ادامه داد: این شهدا در منطقه بازفت کوهرنگ، منطقه ریگ شهرستان لردگان، شهر پردنجان در شهرستان فارسان و 2 شهید نیز در شهرستان شهرکرد به خاک سپرده می شود.

ذوالفقاری بیان داشت: 29 آذرماه مراسم استقبال شهدا در فرودگاه شهرکرد آغاز می شود و تا روز شهادت در مراسمات مختلف استان حضور می یابند و در نهایت روز 6 دی ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت 9:30 از میدان 12 محرم به سمت ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن شهید گمنام در قطب صنعتی شهرکرد همزمان با سالگرد شهادت «حاج قاسم»

دفن شهید گمنام در قطب صنعتی شهرکرد همزمان با سالگرد شهادت «حاج قاسم»