مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-19اقتصادي

اختصاص تسهیلات 10 درصدی به اتحادیه ها برای خرید مازاد مرغ در کشور


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده در ازای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان تسهیلات 10 درصدی به اتحادیه ها اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد قربانی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه نشست پیگیری اجرای الگوی کشت و کشت قراردادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق جلسه ای که هفته گذشته با اتحادیه مرغداران داشتیم، اتحادیه متعهد شد که مازاد مرغ در بازار را خریداری کند و وزارت جهاد کشاورزی هم متعهد شده تسهیلات 10 درصدی را با احتساب هر 5 یا 6 هزار تن، 300 میلیارد تومان در اختیار اتحادیه ها قرار دهد.

وی افزود: با توجه به میزان خرید و تعدیلات قیمتی در رابطه با خرید نوبت دوم مرغ مازاد تصمیم گیری خواهد شد.

قربانی با بیان این که تمام امکانات و سردخانه های پشتیبانی امور دام کشور در اختیار اتحادیه ها قرار گرفته است، ادامه داد: اتحادیه ها برای حمایت از مصرف کننده به این خرید اقدام خواهند کرد، با حمایت مصرف کننده از تولید کننده نیاز است که بخش تولید هم از مصرف کنندگان حمایت کند.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که در تمام دنیا مدیریت تولید و تنظیم بازار بر عهده اتحادیه ها است، گفت: اتحادیه ها باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات 10 درصدی به اتحادیه ها برای خرید مازاد مرغ در کشور

اختصاص تسهیلات 10 درصدی به اتحادیه ها برای خرید مازاد مرغ در کشور