مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 01:302022-12-18اقتصادي

پروژه های فاضلاب تنها در یک شهر خراسان رضوی تکمیل شده است


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب خراسان رضوی گفت: به رغم اینکه پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تاکنون در هفت شهر استان در حال تکمیل است اما تنها در شهر گلبهار به طور 100 درصد اجرا شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب خراسان رضوی گفت: به رغم اینکه پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تاکنون در هفت شهر استان در حال تکمیل است اما تنها در شهر گلبهار به طور 100 درصد اجرا شده است.

محسن سهرابی در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار، طرقبه شاندیز و گناباد از پیشرفت 10 تا 65 درصدی در شبکه و تا 50 درصدی در ساخت تصفیه خانه فاضلاب برخوردار بوده و در حال بهره برداری است.

وی اضافه کرد: آب و فاضلاب خراسان رضوی با جذب سرمایه گذار دنبال تکمیل این پروژه هاست؛ به رغم اینکه پروژه فاضلاب در شهرهای تربت جام، تایباد، قوچان و خواف در دست اجراست ولی هنوز این پروژه ها وارد فاز بهره برداری نشده است.

حرکت منابع دولتی به سمت صفر معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه در شهر کاشمر نیز با وجود جذب سرمایه گذار و اجرای 10 درصد پروژه روند کار متوقف شده، تصریح کرد: هرچند اجرای شبکه و ساخت تصفیه خانه به اعتبار زیادی نیاز دارد اما از سویی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های فاضلاب تنها در یک شهر خراسان رضوی تکمیل شده است

پروژه های فاضلاب تنها در یک شهر خراسان رضوی تکمیل شده است