مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-18سياسي

تبدیل وضعیت 300 نیروی ایثارگر شهرداری


رییس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بیش از 300 نیروی ایثارگر مشمول طرح قانون مصوب تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگران در شهرداری اردبیل شدند.

- ابراهیم صفری در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی در مجموعه شهرداری اردبیل در اولویت برنامه ریزی ها قرار دارد، اظهار کرد: بیش از 300 نیروی ایثارگر مشمول طرح قانون مصوب تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگران در شهرداری اردبیل شدند.

وی افزود: وضعیت استخدامی ایثارگران اعم از فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و سایر گروه های ایثارگری از طریق سامانه و دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفته است و تغییر وضعیت آنها از قراردادی و شرکتی به حالت رسمی قطعی درمی آید.

رییس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به تسریع در فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها افزود: قرارداد کار معین 150 نفر از همکاران از ابتدای دی ماه سال جاری منعقد و اجرایی می شود و مابقی نیز تا آخر بهمن ماه عقد قرارداد خواهند شد.

صفری خاطرنشان کرد: در راستای تکریم ایثارگران و ایجاد ثبات و امنیت شغلی فرزندان این عزیزان، ماده 21 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در اردبیل نیز اجرا و به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت 300 نیروی ایثارگر شهرداری

تبدیل وضعیت 300 نیروی ایثارگر شهرداری