مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:402022-12-18سياسي

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی در پی درگذشت پیرغلام حسینی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با انتشار پیامی درگذشت ایمان اسفندیاری، مداح و پیرغلام حسینی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با انتشار پیامی درگذشت مداح و پیرغلام حسینی ایمان اسفندیاری را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: انالله و انا الیه راجعون درگذشت مداح و پیر غلام حسینی شهر اردبیل زنده یاد ایمان اسفندیاری پدر گرامی مداح شهیر استان علیرضا اسفندیاری موجبات تألم و تأثر فراوان شد.

بزرگمردی ارزشمند و متعهد که افتخار زندگی دنیایی اش علاوه بر تقوا و دینداری، مهربانی، اخلاق نیکو، خدمت به مردم و عزاداران حسینی بوده است.

انسانی مؤمن، مداح، ذاکر و عاشق اهل بیت (علیهم السلام) که بخش اعظم عمر شریف خود را در جهت برپایی خیمه ی ابا عبدالله الحسین (ع) و سایر مراسم های دینی و اعیاد مذهبی سپری کرد که ان شاءالله این اعمال حسنه به عنوان باقیات و صالحات محفوظ و نزد خدای بزرگ مأجور خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به حضور خانواده های محترم، فرزندان گرامی، مردم شریف اردبیل به ویژه هیئت های مذهبی تسلیت عرض می نمایم.

برای شادی روح آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه الهی، هم نشینی با اولیاءالله و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند سبحان مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی در پی درگذشت پیرغلام حسینی

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی در پی درگذشت پیرغلام حسینی