مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:352022-12-18سياسي

مردم مغلوب جوسازی دشمن نمی شوند/ جمهوری اسلامی برنده حوادث اخیر


فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به دروغ پردازی دشمنان و معاندین بر علیه جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان در حوادث اخیر شکست خوردند و جمهوری اسلامی پیروز میدان شد.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به دروغ پردازی دشمنان و معاندین بر علیه جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان در حوادث اخیر شکست خوردند و جمهوری اسلامی پیروز میدان شد.

سردار علی ملک شاهکویی امروز یکشنبه 27 آذر در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم استان گلستان و شهرستان گرگان با افتخار میزبان شهدایی شدند که پس از سالیان سال به شهر و وطن بازگشتند؛ گرچه پدران و مادران شهدای خوشنام مشخص نیست اما مردم گلستان پدران، مادران، خواهران و برادران این عزیزان هستند.

وی با بیان اینکه شهدایی که امروز مهمان گلستان شدند از شهدای عملیات کربلای چهار و کربلای پنج هستند که در شلمچه به شهادت رسیدند، افزود: این دو شهید گمنام در آستانه سالروز عملیات کربلای چهار و کربلای پنج به استان گلستان آمدند و مهم ترین پیام آن ها این است که راه و رسم شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان، بصیرت و به موقع عمل کردن را از مهم ترین پیام شهدا دانست و متذکر شد: در دوران دفاع مقدس نیز همانند این روزها درو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مغلوب جوسازی دشمن نمی شوند/ جمهوری اسلامی برنده حوادث اخیر

مردم مغلوب جوسازی دشمن نمی شوند/ جمهوری اسلامی برنده حوادث اخیر