مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 19:302022-12-18سياسي

تعیین صلاحیت مهارتی بیش از 5600 نفر در آزمون فنی و حرفه ای خوزستان


رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از تعیین صلاحیت مهارتی 5 هزار و 684 نفر در هشتمین آزمون فنی و حرفه ای خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از تعیین صلاحیت مهارتی 5 هزار و 684 نفر در هشتمین آزمون فنی و حرفه ای خوزستان خبر داد.

محمد عنایتی راد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور حدود 5 هزار و 684 نفر در استان خوزستان در هشتمین آزمون هماهنگ کشوری مهارت آموختگان در سال جاری، تعیین صلاحیت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در راستای اجرای ماده 9 و 13 آیین نامه کارآموزی شورای عالی کار، هشتمین مرحله آزمون سراسری مهارت آموختگان سال 1401، با شرکت 5 هزار و 684 نفر اجرا شد.

این آزمون در دو بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای برگزار شد.

از مجموع شرکت کنندگان هزار و 662 نفر زن و 4 هزار و 33 نفر مرد بودند.

رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: همزمان با این آزمون، سومین مرحله آزمون های صنعت ساختمان نیز با حضور هزار و 727 نفر در سراسر استان خوزستانس برگزار شد.

عنایتی راد یادآور شد: متقاضیان پس از کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی، بر اساس برنامه زمان بندی شده در آزمون عملی و کارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین صلاحیت مهارتی بیش از 5600 نفر در آزمون فنی و حرفه ای خوزستان

تعیین صلاحیت مهارتی بیش از 5600 نفر در آزمون فنی و حرفه ای خوزستان