مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-18سياسي

بانوان کارآفرین نباید از مقوله صادرات غافل شوند


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه بانوان کارآفرین نباید از مقوله صادرات غافل شوند، گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت مسئله اشتغال و کارآفرینی در اولویت قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل اززنان محور خانواده هستند و تجربه حضور زنان در بستر خانواده و اشتغال ثابت کرده زنان می توانند عهده دار هدایتگری فضای خانواده توأم با مسئولیت های کار و اقتصاد باشند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره سخن پیامبر اکرم (ص) در خصوص مردم افزود: سرمایه اصلی ما طبق فرموده پیامبر (ص) مردم هستند و خوشبختانه در میان ملت ما حضور زنان صاحب فکر در حوزه اشتغال و اقتصاد در جامعه بسیار پررنگ است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد و احیای مشاغل خانواده محور تصریح کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم مسئله اشتغال و کارآفرینی در اولویت قرار گرفت و به طبع این تصمیم ما در معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با تمرکز بر اشتغال خانواده محور در دستور کار قرار گرفت خزعلی با تاکید بر اینکه رویکرد حمایت از اشتغال خانواده محور در سفرهای استانی ادامه دارد: یکی از کارهای مهم در سفرهای استانی اخذ اعتبار برای ایجاد بازارچه جهت ارائه محصولات بانوان کارآفرین بوده و با همکاری شهرداری ها پیگیر آن هستیم تا بیشترین بستر با حداقل هزینه برای فروش محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان کارآفرین نباید از مقوله صادرات غافل شوند

بانوان کارآفرین نباید از مقوله صادرات غافل شوند