مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-18سياسي

تمامی اراضی کشاورزی مازندران دارای شناسنامه پژوهشی هستند


استاندار مازندران با اشاره به نقش محوری پژوهش در حوزه کشاورزی گفت: تمامی اراضی و باغات کشاورزی استان دارای شناسنامه پژوهشی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با اشاره به اینکه شهید فخری زاده شهید گمنام به شمار می رود، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت و افزود: لانه ترور رژیم صهیونیستی 18 سال در کمین شهید فخری زاده بود و سرانجام این دانشمند هسته ای را شهید کردند.

وی افزود: هرجا رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به توسعه پژوهشی نخبگان ما کم آوردند دست به ترور آنان زدند و شهید فخری زاده ایران اسلامی را مقابل هرگونه تهدید نظامی، بیمه کرد.

وی با اشاره به نقش پژوهش در حوزه کشاورزی گفت: پژوهش فرزندان مازندران توانست هندی ها را متقاعد به خرید کیوی استان کند و این نشان می دهد پژوهش در مسائل کشاورزی نیز سهم اول و برجسته ای دارد.

حسینی پور نقش محوری پژوهش را بخش های مختلف برجسته دانست و گفت: امروز تمام اراضی کشاورزی استان دارای شناسنامه پژوهشی هستند و خریداران مرکبات با مختلف تولیدی محصولات آشنا می شوند.

استاندار مازندران یادآور شد: مازندران به عنوان یکی از استان های مهم و استراتژیک کشور به شمار می رود و باید حداکثر بهره را از جغرافیا و طبیعت استان ببریم و در این راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اراضی کشاورزی مازندران دارای شناسنامه پژوهشی هستند

تمامی اراضی کشاورزی مازندران دارای شناسنامه پژوهشی هستند