مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-18اقتصادي

گردشگری آذربایجان غربی در حوزه ریلی تعطیل است


گردشگری استان با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالا در حوزه ریلی تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، این مشکل نمایان است.

معتمدیان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص استفاده بهینه از مسیر ریلی افزود: در ماه های اخیر بحث اقتصادی کردن مسیر ریلی را در دستور کار داریم و ایجاد ایستگاه های تجاری برنامه ریزی شده که برای کاهش هزینه نسبت به حمل و نقل جاده ای در حوزه بار بسیار کاربرد دارد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور، یکی از مصوبات راه اندازی بخش ریلی بود که ایستگاه باری ارومیه تا دهه فجر افتتاح می شود، یادآور شد: جز سیاست های اصلی ما ایجاد زیرساخت های گردشگری با استفاده از ظرفیت ریلی است.

ظرفیت گردشگری آذربایجان غربی مغفول مانده است استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود ظرفیت های کم نظیر و حتی بی نظیر گردشگری در این استان گفت: متأسفانه این ظرفیت ها همچنان بالقوه باقی مانده و در حال حاضر، سهم این بخش در اشتغال این خطه از کشور بسیار کم است.

معتمدیان با بیان اینکه بخش گردشگری یکی از چهار پیشران توسعه استان در طرح ویژه دولت برای رشد اقتصادی در نظر گرفته شده که نشان از ظرفیت این بخش دارد، اضافه کرد: آذربایجان غربی، تنها استانی است که با سه کشور مرز دارد و وجود بیشترین مرزهای رسمی، آب و هوای خوب و وجود 10 اقلیم ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری آذربایجان غربی در حوزه ریلی تعطیل است

گردشگری آذربایجان غربی در حوزه ریلی تعطیل است